back in town.. :p

ja, ullis börja nästan böla när hon fick se oss.. :D så det blev verkligen lyckat..
jag köpte ju en uno-kortlek i onsdags å den har nästan blivit utsliten i helgen.. haha.. :p
jag köpte min för 89 kr på ekohallen.. jävligt dyrt.. :p

i torsdags tog jag å micke första dopet vid 00.30.. kallt som faaan.. :p

i fredags gjorde vi oss i ordning och drog till parken..
sofia å stefan, jag å micke, moster å bengt, ullis å ture, jenny stod å sålde fika, fredrik va mä.. sen kom maja också.. :)
vi satt där å kolla på när de dansa kring stången.. hehe..

sen gick vi hem å käka.. min kära mormor kom också.. <3
spela lite uno å drack lite.. sen drog jag, micke, sofia, stefan, maja, anders å maria ner till peter.. det skulle ju va fest där..
men det var inte så mycket drag om jag säger så.. jag försökte få igång dem å jesper försökte verkligen, men nää.. det gick inte.. :p

vi gick hem vid halv1.. då hade peter å jesper gått å lagt sig å resten hade gått hem.. haha

sen i lördags så spela vi uno.. :O
sen drog jag, micke å mina föräldrar till moster å dem..
jenny drog till vintjärn vid 13 hon.. men jag tyckte det var lite för tidigt.. :p
hos olssons spela vi uno, sen käka vi.. sen vart det uno igen.. haha..


sen skjutsa micke mig till Vintjärn.. va väl lite partyglad redan då.. :D
massa fina bilar å massa folk.. va jävligt roligt..
träffa therese å sandra.. :D Patrik.. å rickard..
det sägs att jenny var påverkad, själv märkte jag inget.. :p
hon fick ju även en nattgäst.. *thihi*

Huelyn Duvall - you knock me out eller nåt sånt..
han spela i Vintjärn.. men det fanns en låt som va bättre.. men den fanns då inte på youtube.. :p

i söndags så va jag faktiskt inge bakis..
jag å ullis å micke gick en promenad.. sen gjorde vi mat.. kyckling..
sen käka vi..
gick å fick liv i jennys nattgäst så han kunna åka mä till sandviken..
sen åkte vi hela vägen till borås..

handla massa mat å grejer på willys..
kolla på legally blonde

så himla bra.. *thihi*

idag sov jag till halv11.. måste verkligen vända tillbaks dygnet nu.. gör ju inget om dagarna ju..

ska jobba 16-20 idag..

ska äta kyckling snart.. :D

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0