trött

ååå... jävla jävla cp-ANNA!!!!!
jag HATAR verkligen folk som säger att vi ska hitta på något å att de ska höra av sig och så skiter de bara i det..
JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS!!!
Fattar inte folk att jag tror på att de ska höra av sig när de säger att de ska göra det?
Jag sitter å väntar.. :(
fan ta henne..
hon har inte hört av sig än.. fast det var igår.. å jag rindge till och med och påminde henne.. hon sa att hon skulle ringa om en stund..
nnääää, så nu är jag jävligt besviken...

sov dåligt igår också..
La mig kl 21.. läste mamutjägarna till halv23..
vete fan när jag somna.. å vakna rätt många ggr.. :/

gick å cykla till jobbet.. Det var Haris å jag idag.. :)

sen gick jag nästan hela vägen hem..

där käka jag först 1 ägg å en banan, sen 1 ägg å en makrillmacka..

när jag kom hem gjorde jag:

Tonfisk i tortillabröd mä kesella å majs.. salt å peppar också..
proteinrikt och nyttigt.. käka en apelsin till det också då.. :)

jag har gått över 15 000 steg hela veckan låååååååång!!
Väääääldigt duktigt av mig.. :D

Micke kommer väl hem snart han å..
vart i Norge.. rudskogen å kolla bilar.. Gatebilar eller nåt sånt..

nå bra på tv ikväll?

ni gilla inte min klänning eller?
inga kommentarer iaf.. :(

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: jenny

bad day?

2008-07-13 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0