snart är det jul!!!


jag idag!

sådär ja.. då är micke i åmot också.. :)

jag fick en räkning från "bythjul.com" på 6895kr..
först blev jag rädd..
sen stod det ett karlnamn! men bara andersson i rutan.. därför jag fick det.. :p
jag äger inte ens så mycket pengar ju.. haha.. :p

min psycho-faster blev överlycklig över sitt halsband.. :p som kosta 15kr..
hon sa att det var det finaste halsband hon nånsin sett.. :)
fiiiint..

Olssons var här ikväll.. föräldrarna bastade å vi satt å titta på tv..
sen åkte jag å hämta micke i ockelbo.. (han fick ta bussen) :p
slapp jag köra så långt i det hala väglaget..

nää, ska man gå å sova så det blir morgon?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0