mensvärk

mm.. mensvärk är inge vidare.. känns som om jag ska spy..
nästan så att jag vart sugen på det nu..
det är härligt att spy ju.. :D
men jag avstår nog idag..

hmm.. vart till anna å käkat blåbärspaj å lite vaniljsås.. men jag hade mest blåbär å minilite deg i min.. så den borde lätt va godkänd.. käka gröt till fruskost å..
Havregryn, linfrön, russin, äpple, lite honung och mjölk bestod den av.. har mer än halva kvar i kylen.. ska väl käka den snart..

Vill inte äta min sjömansbiff till lunch för då kommer jag väl käka så mycket.. den vart ju så god..

måste fan ut på en promenad.. mensvärken blir väl mindre då också.. jag är ju så jävla lat av mig.. å det går man inte ner i vikt av!
ska iaf jobba 4tim imorgon.. det behövs.. :D

kanske kan ställa mig i dansa lite på en soffdyna till lite rock`n`rollmusik.. det lär ju va jobbigt å roligt.. :D

aja.. puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0