get away!


haha..ska jag hänga mig?
öhh nää!! Har inte tid! ;D jag har för roligt för det! :D

haha.. man blir glad när man ser en smiley!
nu har jag 2 på naglarna! :D

kör lite hårdrockstema idag.. men får inte sväva ut för mycket..
då blir tanterna i affärn rädd för mig! haha.. :p
men jag känner ju att mitt liv är lite som en teater i utseende! man kan leka så mycket! :D
haha.. :D

prova du med!
prinsessa, rockabillybrud, latino, brud, soft hårdrock, eller bra söt som socker!

jag ska berätta en sak!
det var en kille som följde mig till dörren igår! :O
öhh.. jag satt och sol vid fnasket..
så kom hn förbi å snacka.. haha..
han sa att han också bodde i sörby.. :p
så han följde mig till dörren.. tack för det!




Lou Bega - baby keep smiling!
underbar låt! haha.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: haha

varför har du en snara runt halsen?:D

2010-07-12 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0