tränat å klart!!!


har vart på gymet.. kännde mig jävligt seg, men väl på cykeln gick det perfekt!! :D
50min cykel blev det!!
sköööööööööööööööönt!! :D å tursom jaag har så precis när jag duschat så kom de in å sa att ingen fick duscha mer :p Vattnet rann ner till apoteket!! haha!!!
nyss kom jag hem från en liten promenad med katrine.. :)

ja, jag är nöjd för idag.. räcker med träning nu!! ;) resten av kvällen bjuder på nöjen!!

john lindberg trioo spelar ju i sandviken.. så då lär man ju dra dit!! ;)
att man börjar kl 7 imorgon skiter man väl i?! ;) hahaaaa
nää, men behöver ju inte stanna mer än till sistaa tonen är tagen!!!! :D
vilka kläder ska man ha då??? :O

aajaa, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0