LYX


förra veckan var sjukt lyxig!!!

måndag var det hockey! LOGE 22 3rätters middag, lite jobb, ja.. det vaar bara helt underbart!!
tyvärr förlorade brynäs, men LYXEN försvann ju inte för det!! :p

jag kom igång med träningen! 2*40/45min crosstrainer (vilket jag inte orkat/haft tid med på sistone)
det känns oerhört bra!!

i torsdags fick jag prova på ett nytt jobb.. inventera på Åhlens.. :)
vi fick frukost där också, vilket jag tycker är riktigt LYXIGT!

i fredags hade jag turen att få mina naglar fixade och massage för händerna hos desirée ( http://desslikes.com  ) när hon skulle ha sitt prov på det! å det var dessutom GRATIS!! :)


köra min mammas och pappas nya bil hann jag också!! (lär tillägga att den fortfarande är hel) ;)

sen var det ju den LYXIGA festen i lördags då!!! :)

är det inte sjukt att det lyxigaste blir man bjuden på utan att behöva betala?
inte för att jag klagar!! ;D

å däremellan har jag hunnit med att träffa några av mina fina vänner!! :)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0