babyshower!!

vi var busiga igår!! i någon månad har vi planerat en babyshower för min kusin Sofia! :)
den blev väldigt lyckad!! allt gick bra, å om inte bättre än planerat! :D


(ska jag kasta popcorn på dig?!) jag& huvudpersonen!! :D

presenter!!

blå popcorn - poppa dem först å ha på smält smör blandat med blå karamellfärg så blir de blå&vit.. haahaaa..
jenny gjorde blå cupcakes och macroner..
vi band blå snöre runt champange-glas..
vi gjorde blå bål! vi hade ballonger och snören..
vi hade massa lekar med vinster och diplom! ;)

medans vi vänta på att hon skulle komma..
haha.. ;)

:) å vi haaaaaade blå kläder! ;)

min mamma!! ;)

den blivande mamman!! hon blev verkligen överraskad!! :D det var så kul!!

blått blått blått!! :D

presenterna!!! :D
Väldigt lyckat!! :D överrakning, blått och roligt!! :D
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0