onsdag..


från i lördags...

jaha, redan onsdag alltså..
jobbar imorgon och på lördag.. sen har jag inge jobb igen..
typiskt! :/

sitter och funderar på om jag ska gå på hockey imorgon eller inte..
jobbar 13-18.. bara att ta bussen till matchen direkt..
vi får se.. bestämmer imorgon..
bra att spara pengar också.. men ja, det är väl inte så dyrt heller.. :p



träffade bella idag.. ÄNTLIGEN.. vi har liksom sagt det i 100år, å idag fick vi äntligen till en fika..
babbla lite..
träffa ghaswan och hans kompis.. som var väldigt aggresiv eller kaxig eller nåt.. lite dryg skulle man kunna säga..
sen fick jag träffa bellas nya kille.. de ser ut att passa bra ihop!



det blir lite körigt nu några dagar..
jobbar 13-18, kanske hockey imorgon.

fredag - hälsa på SVANTE (inas bäbis..) :D titta baara hur söt haan är.. ;)
försöka hinna med att åka med kristin till den där outleten i gävle först..
sen hem till mats på kvällen innan vi drar till cc-puben och kollar på "the ramblin romeo´s"..

lördag jobb 10-15, sen direkt åker vi till MAJA I RIMBO! alla brudar ska vara med! :D kul!
och vi åker bil! skönt! :D
sover där till söndag..
sen tänkte iaf jag och emre gå på bio på söndagkväll..
"johny english reborn"

så vi får se om jag pallar hockeyn imorgon eller om jag ska vila.. eller träna kanske? hihi.. :)
måste ju hinna med det också ju!
i måndags gymmade jag.. 10min cross, 10 min rodd (vilket mina fingrar INTE tyckte var särskilt kul utan handskar) sen körde jag lite olika övningar också.. men ganska lätt...
igår så dans jag zumbaa..
förra veckan höll jag ju på att dö av det passet.. igår tyckte jag att det var lätt!
Sjukt vaad det kan ändras från vecka till vecka.. :p

aja,puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0