worried!

why do i let myself get worried?
maybe because im in love..
one man could see it in our eyes this morning..
he said - i wish i could be as happy as you two...

but we got a problem.. or i dont, but he does..
NO PAPERS!
Maybe he cant stay!
i feel like crying.. what if he cant stay?
OH MY GOD!

am i gonna be alone in my heart?

alltså, vad gör jag om han inte får stanna..
om han måste åka tillbaka till turkiet?
nu när vi har fastnat för varandra?
skulle det inte var typiskt?
men jag kan väl inte gifta mig för att få han att stanna..

orkar jag med allt pappersgöra i så fall?
vill jag leva resten av mitt liv med honom?
han har ju något som gör att jag blir galen i honom.
när jag är i hans famn så kan jag känna mig trygg.
jag kan känna mig liten och det är okej.
jag älskar att känna hans händer över min kropp.

vad gör jag om han åker?
ska jag följa efter?
ska jag fortsätta att leva mitt liv i turkiet?
hur skulle det funka?
jag är faktiskt orolig.
jag skulle inte bli kär hade jag tänkt.
men folk ser det på mig.
jag undrar hur han fick mig på fall?

omedvetet så har jag gjort en massa tester.
han har klarat alla..
från andra gången vi träffades, när han förstod att jag inte ville hångla loss på dansgolvet.
han har aldrig liksom gett upp..
han har verkligen visat att han vill ha mig.
han törs säga ifrån.
han är bra med barn.
han är populär, han har många kompisar.
känner nästan fler än mig.

han sliter hårt för så lite pengar.
han jobbar varje dag.
han låter mig ha mitt eget liv.
han låter mig ha min egentid.
tänk om han måste åka tillbaka?

jag trodde inte jag skulle känna så här.
jag trodde inte vi kunde förstå varann..
men vi ger varann tid.
vi pratar med varandra.

what is meant to be?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0