upptagen tjej!

träningen med maitham gick sjukt bra..
men vi körde armar istället..
och så körde jag 30 min flow.. hahaha.. det är fan den jobbigaste maskinen ever! pulsen ligger ju kring 180 hela tiden...

********
följde med emre ner på gymet när han skulle till jobbet igår..
1tim crosstrainer..

hade missat samtal från ina när jag var klar..
- vill du följa med till lager 157 i sågmyra?
-öhhh.. nu eller?
- ja!
- i mina myskläder?
- du duger som du är! kom nu! <3
- jag tar nästa buss till valbo då! :p

så då åkte vi till sågmyra med bella och robert...
första gången jag var dit..
blev väl inte så imponerad direkt! men det var kul!
köpte jag nåt?
- öööhhh.. hahaha ;) ja!
2 par svarta leggins för 100kr!
10 par strumpor för 100kr!
2 par skor för 100kr!
hahaha..

så ina fick mig 300 kr pankare på den här roadtripen!
men det var roligt som fan!

sen hann jag precis hem och byta om och dra på Dans fuego!
svettigt!
sen badade jag å emre..

idag ska ju jag å Alejandra åka båt! wiiihoooo!!! :D

dock inte birka paradise och bästa bastun ever! :p

funderar på om jag ska somna i en halvtimme.. så sjukt trött!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0