träning

jag har vart dålig på att blogga sen resan.. haha
men jag har fan inte haft tid och ork.. mest ork.. :p

den har försvunnit på träningen ;)

efter båtresan blev det ju heartbreak..
tooooktrötta men ändå drog vi dit..
men först gick jag å alejandra hem till emre och grabbarna.. :p

kom hem typ 3-4.. tooksov tills emre skulle gå.. orkade inte ens öppna ögonen.. hahahaha
jag försökte, men det gick inte..
så han sa att jag inte fick träna på söndagen.. jag som hade tänkt köra både spinning och ki-balans..
men jag avbokade och sov till 16..
gjorde inget speciellt tills emre kom till mig igen..

sen i måndags gick jag ner till gymet när emre gick till jobbet..
körde 1 tim crosstrainer..

sen gick jag hem och vila..
för att på kvällen köra afropowerdance..

imorse klev jag upp och maitham skjutsa mig till yogan kl 7 när han skulle åka till jobbet..
körde det i en timme då..
sen gick jag hem och sov en timme..

drog ner på stan med katrine och kikade runt.. träffade alejandra en sväng också.. :)
sen åkte jag med maitham hem när han slutade jobbet,..
hade mina nya skor så jag fick ont i fötterna.. å katrine gick ju så jävla fort! :p

nu ska jag å maitham till gymet och köra rygg!
det blev ju armar förra veckan även fast jag sa rygg!

men idag då jävlar!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0