the bitch is back in town

yes, im back in town..
drog ju i torsdags..
hittade ingen klänning där på vila.. tur i oturen.. haha.. :p
vi blev bjuden på maten i nian av emres kusiner!
haha.. det är lätt att käka ute när man får gratis-mat och specialpris rätt ofta! ;)

sen åkte vi hem då..
gick över till dem och lekte lite..
gick hem och greja för att sen gå tillbaka och kika hockeyn.. som brynäs förlorade!

fredag såg väl i princip likadan ut.. leka, hem och äta och iväg och leka och leka och äta..
haha.. är typ det jag gör i åmot.. leker och ÄTER! :p

i lördags drog vi till min mormor och hälsade på.. :)
hon bjöd på vin, men det fick min mamma dricka så körde jag istället..
min pappa körde mig till tågstationen.. fick vänta i 45min.. tur det var SOL så man kunde njuta i den..
kom till gävle..
gick til lmaxim och väntade på Katrine och putte.. så gick vi på HÄLSOMÄSSAN!
drack lite olika shotar av aloevera och annat smått och gott.. hahaha ;)
i övrigt så var väl hälsomässan inte så mycket att hänga i julgranen eller midsommarstången.. :p
zenzen var där, och båda poledanceställena.. :p
vi gick vidare till Waynes och drack en latte..
sen gick jag och hälsade på Emre.. tänkte sätta mig på olearys och kolla hockeyn..
men lät på Emre som att vi skulle gå ut och göra något så jag ville hem och byta kläder..

sagt och gjort och tog bussen ner på stan..
skulle hoppa av då jag sträckte höften på något jävla sätt!
fy fan vad ont det gjorde.. så jag fick halta resten av kvällen!
Hos emre var det ju livat som vanligt.. känns som att det är där alla samlas efter jobbet liksom..

Mehmet gjorde mat.. det var jättegott.. lamm och grönsaker och bröd. YAMMIE!
Häxan var där också..
och hennes unge som jag börjar bli kompis med nu.. bara vi som kan svenska! haha :p

kollade på slutet av matchen där och jag blev förvånad över att brynäs vann faktiskt! :p
sen drog vi hem till mig och kikade på pineapple express..
men missade slutet av lite heta anledningar :p

imorse gick jag morgonpromis när emre gick till jobbet.. stannade på nian och drack lite kaffe ocksåö.. :p
som nästan varje morgon.. haha :p

har legat och kikat på 2 avsnitt av big brother nu..
har missat 3.. så egentlligen 1 kvar innan kvällens final..

ska till gymet nu och köra.. men vet inte vad än..
hoppas inte höften krånglar. :S

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0