onsdag


no time to hang around! :p

haha.. eller massa tid!
jag har tråkigt! :p
klev upp med Emre och  tog en morgonpromenad...
1timme och 15 min ungefär..


gick hem och käkade frukost.. sen la jag mig och sov en timme ungefär... hahaha.. :p
nu har jag nyss käkat.. men skulle kunna äta hundra kilo till! fy fan!

igår körde jag rygg med maitham.. tungt och roligt! :D
skulle köra cardio också.. körde 1 min flow, men kände av knät så jag bytte till crosstrainern.. där körde jag 8 min innan jag gav upp.. för på den gjorde det ont i vaden.. !!
PASSA DIG FÖR ATT BLI ÖVERTRÄNAD LINDA!

ikväll ska jag köra yoga iaf..
så det blir lugnt..
sitter å funderar på om jag pallar cardio imorgon.. vi får se.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0