min honey!


jag var över till min honey å fikade idag!
satt där i 3 timmar å jag ville inte gå när jag var tvungen!
kunde ha suttit där hur länge som helst! :D
jag älskar dig min lilla honey! <3


min snälla pappa skjutsade mig ända hem till dörren! tack pappa! :D
har bara legat å laddat inför gymstunden jag ska ha strax..
maitham kommer och hämtar mig snart!

vi ska köra rygg!
jag tänkte klämma till med kansk 30min cardio också.. :p
tänkte köra gym på morgonen imorgon och dansa imorgonkväll..
så det kan bli lagomt med 30min idag då! :)

hoppas inte min mamma smitta mig iaf.. hon är sjuk stackarn!

nu öser vi på gymet!
off and away we goooooooooooooooooo!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0