HÄXAN

häxan!

hon var hos emre i lördags..
han sa att han inte behövde hjälp att tvätta..
men hon tror tydligen inte att de klarar det själv!

mehmet skulle göra mat till mig och alejandra..
men HON hjälpte tydligen till..
HON var kvar när vi skulle äta.. med sin unge och en till unge som visserligen var snäll..
HON förstörde stämmningen..
vi pratade inte mycket och det kändes som om vi kastade i oss maten..

HON pratade mycket kurdiska och hon sa mitt namn nästan hela tiden!
jag sa att jag inte förstod nånting.
den lilla flickan sa att jag nog inte ens ville veta vad hon sa!
vad fan sa HON?

när vi hade ätit upp så ställde hon sig upp och sa - LINDA, kom med till tvättstugan och hämta Emres kläder.. du ser väl att han är trött?
jag satt och gapade! - VA?
Alejandra sa .- han kan väl hämta dem själv?
HON - turkiska män gör inte sånt!
Alejandra - men vi är i Sverige nu. han får väl lära sig.
LINDA - jag ska nog ta en svensk man då!
HON - Svenska män är inte bra! bara äter ute hela tiden! VARJE DAG! sparar inge pengar..
Svenska tjejer är inte heller bra!

så gick hon och emre ner till tvättstugan!
UTAN MIG!
Jag var toookfixad och var beredd på en festkväll! inte på en TVÄTTKVÄLL!

Och vad tänker hon med?
Hon och hennes man har en restaurang!
Borde inte hon vara glad att folk äter ute? så hon får in cashen?

jävla helveteskvinna!
VAD FAN ÄR HENNES PROBLEM?

som tur var gick hon efter att hon hade fixat tvätten!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

hahahahaha ja jäklar vilken människa!! Jag skulle lagt upp fötterna på bordet å läst en tidning hahaha

Bra Linda, stå på dig =)

Puss å krams

2011-04-03 @ 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0