wiiihooo


igår var det jennys festdag!
det var kul som fan!
vi började med skumpa på morgonen..
sen fick jag skjutsa min morbror till ockelbo..
sen handla vi mat.. sen kom moster och dom, å emma å hennes familj..
käka tårta..
sen gjorde jag mat...
förrätt: avocado, creme fraiche, rödlök, räkor.
varmrätt: entrecote, kroketter, bea, vitlöksbröd, turksallad, vanlig sallad, fetaost,
efterrätt: öl<< hahaha.. iaf för jenny å tobias! ;)

sen började folket droppa in..
härligt att tträffa kristin och Sofia också! :)
vi drack och hade kul.. jag också faktiskt.. :p
Vissa av oss bastade också faktiskt.. och gick ut i snön och slängde oss.. hahaha..
sköönt.. :p

det var inte stökigt iaf..
å vi städa innan vi la oss så det såg inte ut som helvete.. :p
men känner jag min mamma så kommer hon stooooorstäda nu.. hahaha...
när hon kommer hem.. :p

jag åker nog till stan idag.. får åka bil å slippa dryga med tåg..
å jag känner mig lite vilsen...

jag blir så arg!
ALDRIG blir jag frisk!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0