spiral eller p-piller?

vad ska jag välja, spiral eller p-piller?
svårt val.. det blir nog spiral..
men den kostar 1000spänn!!!
hur får man sin turkian att paya det då? hahaa..
no money, no sex? hahahahaha

ja, det får nog bli så..
nej, hon ringde.. å jag fick tid 45min efter, vi snacka.. tog blodtryck, klamydia.
och medan jag gick dit så ringde gavlegårdarna å sa att de skulle fixa badkaret..
och hälsocentralen ringde och prata med mig,..
sa att jag skulle köpa något på apotektet och vila och vänta ut förkylningen..
så allt det är ordnat nu..

nu ska jag bara fundera över spiralen och cashen..

sen mötte frida upp mig, tog en snabb sväng till hemköp och köpte semlor bland annat..
tog en powerfika med vaniljte och semlor.. sen var hon tvungen att dra..

jag ska nog laga till en potatisgratäng och kyckling nu..
är sjukt sugen på potatisgratäng..
är på dåligt humör så jag ger mig själv det jag vill ha..
tjock och pluffsig bara.. :(

fick inte jobbet på clockmaster iaf..
men men, jag fick ju komma på intervju..
och jag måste tänka ut svaren på frågorna till nästa bara..
å vad vill jag göra?
dagisfröken? vad behöver man för utbildning då?
personlig tränare? vill jag åka till stockholm och plugga det?
ååååhhhh.. jag blir toookig..
vill jag inte jobba i butik då egentligen?

inte fan vet väl jag!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad synd att du inte fick jobbet! Bara att ta nya tag... jag har ju varit dagisfröken, då borde ju du oxå få vara det. Jobba som springvikarie.. slitsamt. men ibland har man ju turen att vara på samma ställe länge. Om du vill kan du få ett nr jag har, hon som var den som skickade ut en på jobb.

2011-01-20 @ 17:32:43
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0