men hallå!!

Emre, det är väl klart jag ska ha han!
Varför vill jag alltid gå till nian?
varför ler jag alltid tookmycket när jag får se han?
jag blir som en liten tjej..
varför längtar jag efter han nu?

det är inte vettigt, men det är nog kärlek! :p

jag vet inte om det är smart eller inte..
men jag måste ju gå efter mitt hjärta iaf..
hur ska jag annars kunna bli lycklig?

känslor hit och dit.. jag är som en jävla bergochdalbana..

det roliga är att jag gör saker för emre jag inte har gjort för någon annan på väldigt länge..
åååhhh..
vad betyder det då?

hey, im in love!

eller? det är det där med kulturen som skrämmer mig så sjukt mycket.. :S
vad är smartast? det vet jag inte! men jag lever i nuet!
kommer jag ångra det eller inte? vi får se!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0