katastrof!

jaha, gjorde mitt första gympass igår då!
det var tungt som satan!
redan på kvällen hade jag ont IGEN!
jag blir vansinnig!!!!

vad i helvete ska jag göra?
sen skulle jag träna med maitham idag, men han skulle kolla på när irak spela fotboll.. så då sket jag i det också!

har jobbat hela dagen i skoaffären..
ganska bra dag!

emre kommer strax..

igår, var jag ju på gymet.. sen träffa jag alejandra en sväng..
sen käkade jag och maitham..

måste väl söka sjukvård till min hals.. JAG ORKAR INTE MER!!!!

har betalat alla räkningAr nu..
bra Linda!

förresten har jag fått reda på att jag har 35859kr i skuld till csn, någon som vill cahsa in det till mig eller? ;)
Tack på förhand!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0