kärlek

alltså..
vad vill jag?
vad vill han?
kommer det ändras?
hur skulle det bli om vi skulle kila skitstadigt?
bo ihop, skaffa barn, gifta sig?
skulle det bli min värsta mardröm?
eller skulle du vara som du är nu?

jag är så tveksam..
jag är faktiskt rädd..

men igår när du såg mig så tvekade jag inte en sekund..
din öma smekningar, din kärlek, din ömhet, din doft..

det är så svårt..
din kusin var en jävla turnoff!
det kan inte vara lätt att ha ett förhållande med mig..
har vi det?
hur seriös är du?
kkommer du ändras om jag skulle bli "din" totalt?

hur svartsjuk är du egentligen?
vill du ändra på mig?
var det du sa om H sant eller hitta du på det?
fuck it!!!

jag blir inge klokare!
jag får vänta och se helt enkelt!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0