jobbintervju


ja, lidande!

Söka jobb är fan det värsta man kan gööra!
Man är så jävla underlägsen..
man måste typ be på sina bara knän och försöka berätta hur bra man är och varför man är bättre än alla andra..
egentligen borde jag vara skitbra på det..
men det är nog när jag själv känner för å säga det..
inte när folk frågar!! och kräver ett bra svar!
FY FAAAAN!

ja, var på intervjun idag..
han tyckte säkert jag var flamsig..
men ja, om det inte går vägen så hittade väl han nån som svarade bättre än mig!
Å dels har jag ingen klocka!
Och dels så är jag ingen märkesbög!
så det talar emot mig!

snart kommer Emre..
då ska vi färga mitt hår! ;D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0