förlåt . .


han förstörde min lust att sitta vid datorn.. jag ber så hemskt mycket om ursäkt..

kanske jag är tillbaks nu..
men jag har vart helt däckad..
magsjuka hit och ont i halsen dit..
jobbat en del.. å det är ju bra iaf..

men jag måste hitta ett jobb..

jag tror jag är kär!
Emre, diskpojken på 9:an är MIN!

i lördags gjorde jag världens romantiskaste kväälll...
emre å jag hade inte setts på heeeela veckan..
jag la rosenblad på golvet, i badkaret och sängen..
hade ljus, en badbomb i badkaret, kärleksmusik, sexiga underkläder och 3 rosor fick han..
sen drack vi cider å käkade chokladhjärtan när vi bada..

det var ju värre än en romantisk film!
men man måste skaffa sina egna lägen..
annars kommer de aldrig...

jag har ju vart intresserad av Emre hela hösten.. vi har hånglat loss på heartbreak..
men jag väntade ju på lögnaren basel..
då var det nära att jag miste emre..
tur att jag inte gjorde det . .

jag är tillbaks nu iaf hoppas jag..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint kort...

2011-01-11 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0