dream..

all i can do is dream..

ja, drömmar..
just nu drömmer jag om gymet..
få komma tillbaka med full kraft och bara pumpa.. svettas, skratta, känna gemenskapen med alla andra som strävar efter att bli starkare.. få mer muskler och bli mer tight..

jag drömmer om att resa..
min mamma ringde nyss och sa aatt de ska åka till egypten i mars..
jenny ska åka till england i vår..
katrine var nyss i mexico..
maitham visade bilder från när han var i väg till egypten, mallorca och london..
när ska det bli min tur?
ALDRIG om man tittar på min ekonomi iaf..
när kommer min drömprins och bjuder mig på världens resa då?
keep dreamin or get a job and fix money and go..
eller sök ett jobb utomlands så är saken biff!
men det vågar jag inte!

jag fick en chock i morse..
det var nån som gav mig den!
men det ska bli roligt som fan om det går vägen!
ger inge mer kommentarer just nu om det!

Blev bjuden på lunch hemma hos katrine och putte..
nudlar, grönsaker, lax och ägg.. YAMMIE!!! :)
sen tog jag och katrine en liten promis..
snorungen får ju inte gå till gymet.. så tack katrine för att du luftar mig lite iaf..

ja.. jag vet inte vad jag känner nu..
lite deppig..
men samtidigt glad för alla andra som får åka till alla dessa underbara ställe!
have fun and show me the pictures so i can keep dreamin that some day it maybe be me . .

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena vännen, Fina bilder :)

kram micke

2011-01-26 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0