vad pysslar jag med?


det här har ju blivit en vanlig syn på sistone.. haha..
mitt nyårslöfte går inte så bra!
full 5 ggr det här året!
har nog förbrukat 3 eller nåt.. hahaahaha.. :p
(bilden tagen hos maitham på nyår.. dock dricker jag cider där!)

jag var med i åmot när granen skulle kläs!
här ser vi en glad jenny å en tokig elsa på G!

här är min nya vårjacka som jag nog egetligen inte borde ha köpt.. men men..
man lever bara en gång.. bäst att vara snygg medans! ;)

tomten 2010! tack för julisarna!

tog kort på theo kring jul eller när det var..
han var dock lite överraskad över detta tilltag! hahha :D

förra fredagen gick jag å alejandra på förfest nere i stan..
Mostapha bjöd in oss!
alejandra såg ut som en syndig nunna! grrrr! ;)

jag var på matkällan med emre..
Mehmet gjorde maten till oss! yammie!

jennys födelsedag! röd tunga..

nu ska jg dra och leka med trude! vi hörs!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0