things..


titta min fina present jag fick..
kanske tar ett lite porrigare kort nästa gång.. hahah ;)
men jag höll på att träna å jag orka inte ta av mig brallorna å greja.. :p
http://www.youtube.com/watch?v=XPB79XqBGh4&NR=1
tittade på videor på youtube på magdans..
så nu ska jag lära mig lite magdans tänkte jag..
TACK MAITHAM! det vart ju sjukt roligt när jag fick en sån här! :p


krogstövletter, vårskor och vinterskor med kilklack..

å så mina rockabillypumps..
lagom höjd åt mig.. :p

regnjacka för 80kr på byoung i lördags i valbo! :p

armband 19kr glitter :p

hahaha. ja ni.. ;)
shoppingLinda är på hugget!
men jag måste sluta! :p
eller köpa sånt jag behöver..
*träningshandskar
*träningsskor
*STRUMPOR!
*leggins
men det är tydligen inte lika roligt att köpa. .:p
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa mer...

2011-02-21 @ 18:03:50
Postat av: Maja

sluta shoppa så har du råd att komma å hälsa på mej =) vi räknade ut att det skulle bli max 200 kr var om ni bilar ner, så nu har du inga ursäkter längre. Nu fattas bara ett datum då alla kan!



Du får ha en magdansuppvisning då också, så träna på nu ;)



Saknar dej!



Kramar

2011-02-21 @ 18:44:31
Postat av: Maria

Snyggt=)

superfina skor..

2011-02-22 @ 21:44:26
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0