solen skiner


posedown...

solen hjälpte mig att komma ut på min första riktiga morgonpromis på länge..
så himla skönt.. men sjukt kallt på slutet..
mina ben skriker av träningsvärk.. hahaha..
men det är gjort nu! :p



min träning gick inte så bra igår.. lite störningsmoment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men men..
lite axlar och rygg + BARA 35 min cykel!!!

**********'
idag ska jag träffa svenskarna mina.. tillhör inte vanligheterna tråkigt nog..
kk, jenny, tobias å kanske sofia :)


emre kommer nog ikväll hoppas jag :)
jag har börjat kolla på big brother.. hahaha..
typiskt!" å nu kan jag nog inte sluta :p


ska köra lite magdans nu snart här..
fixat mycket nya låtar till mp3jäveln på gymet som aldrig gör mig nöjd (om någon har en ny så kan ni ju ge den till mig.. min är zap å ingen display så samma låt kommer hela tiden om jag inte trycker själv) å min mobil.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0