shake your hips!


idag var det tråkigt med magdans.. jag var inte på humör!
blev typ 1timme iaf..
det duger väl..
nu syns inte min dubbelhaka iaf! den kommer gärna fram när jag har vart onyttig i typ en månad eller så.. hah..
men nu är den borta igen! :p

hoppsan.. :p vad är det här?
som råka dansa i vägen när jag skulle knäppa kort! :p

ööhh.. göra sig i ordning redan eller?
knäppa lite fina kort?
noll inspration till hur jag ska se ut..
men har man inget bättre för sig kan man ju grubbla på sånt! :p
sökte jobb på n a t u r k o m p a n i e t nu iaf..
undra hur det går?!
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer inte känna igen dej snart om du ska fortsätta förvandlas i den här takten! Du är fin men kommer ju få alla killarna på fall snart (fast det får du ju redan så du får väl alla tjejerna efter dej sen också) ;)

2011-02-25 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0