nej

nej, jag mår inte bra just nu.. jag är så arg och lite nere..

* Jag har inget jobb..
* Jag har inge cash¨
* Min bästis ska åka till Irak 2 veckor.. hur ska jag klara mig?
* Åmotstjejerna är jag också lite kinkig på.. först säger de att de ska ta en dag när alla kan.. sen tar de en dag när jag är upptagen.. men jaja.. får väl var så då..
* min så kallade kille och jag satt vid datorn igår.. så sätter han på en film på youtube med turkiska brudar och slickar sig om läpparna! TACK SÅ MYCKET! Ta en turkbrud då för i helvete!

det som är bra är:
* träningsvärk! cant get enough!
* jag är bra på att snåla och måste bli ännu bättre på det!
* sluta var så jävla social! jag är slutkörd just nu! sen är jag nog för mån om alla andra istället för mig själv!
jag kan inte göra alla glad! och det är inte mitt jobb!

det jag funderar på:
* ska jag dra dit pepparn växer?
* ska jag va singel istället för att bli sviken?

jag är less-!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma/elsa/theo

Du kan dra hem till oss. Här hemma har vi inga krav på dig! bara att du är som du är! puss! <3

2011-02-03 @ 19:11:58
Postat av: Maja

Tråkigt att du känner dig besviken på oss, när vi faktiskt tillsammans kom överrens om lördag (du skrev själv att du skulle kunna vara med till 20-21) Vi tog ju lördag eftersom det var då alla kunde ses iaf en stund, annars skulle det ju dröja minst en månad till och det ville vi ju inte. Så jag blir besviken på dej när du skriver att vi skiter i dej, när vi i själva verket kom fram till något tillsammans alla fem. Supertråkigt att du inte kan vara med, men jag hoppas vi hinner ses ändå, stannar ju ganska länge på söndag. Så då kanske vi kan ses en sväng iaf om du känner för det =)

2011-02-03 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0