miss sweaty!


jag blev nog fan mer svettig än det här på dansen..
men det var roligt!
men som vanligt kunna jag ha hållt på någon timme till..
det tar slut så jävla fort..
tur man grunda med crossen..


så im smiling :D
ska väl käka något smart och genomtänkt nu så man inte får i mer än man gör av med! ;)

i helgen blir det fest båda dagarna!
men jag har bestämt att det blir nyktert nu ett tag..
tränar ju så jävla mycket :)

imorgon blir det rockabilly.. jag vete fan vad jag ska ha på mig?!
jag har nog ingenting att ha! ;)

det är John som spelar på cc..
det här var nog senast på cc eller näst senast..
jag å stjärnan! ;)
hmm... efter den här bilden så träffade jag mr m..
han är faktiskt svår att glömma ordentligt..
å jag får en elektrisk stöt varenda gång jag tror jag ser honom!

på lördag ska emre ta med mig på en fest hos en polack som jobbar i nian..
ingen av dem är så bra på svenska som jag har förstått så jag är imponerad över hur de kan bestämma tid för en fest! hahaha..
ja, flopp eller fiasko tror jag det blir.. så jag kan ju bara bli glatt överraskad!
blir iaf heartbreak sen..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0