grrrr..


idag var den hårdaste och tyngsta dagen på gymet hittills..
jag kämpade mig igenom den tuffa timmen..
25min crosstrainer (mycket folk så jag lämna plats åt en tjej)
10min cykel (tungt. fy fan)
12mincrosstrainer (sjuuuukt jobbigt.. å jag hade bestämt mig för att köra en timme.. å så vände jag mig bakåt å såg superhunken... då gick det helt plötsligt mycket lättare)
18min crosstrainer klara jag av mer då.. jag gjorde alltså 5 min extra.. heeeelt sjukt.. hahaha..
så jävla tungt..
lite mage orka jag med också innan jag gav upp för dagen..

träffade min älskade ina för en fika..
vi käkade sallad på JAVA..
blev överraskad hur jävla bra sallader de hade.. jag blev imponerad..
å grovt bröd fick man.. mmmm.. yammie!! :D

bilder på skorna kommer nåt tag.. kanske imorgon om ni har tur! ;)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0