dansa!


här är en bild på mig å alejandra när vi var på latinofest! :)
vi har inte vart det på länge faktiskt..
jo, aljeandras födelsedagsfest, men då var vi på heartbreak och inte nånannanstans så det räknas inte :p

iaf ville jag komma fram till att jag satt klockan på 9 idag så jag kunde boka DANS FUEGO på torsdag 19.15..
de släpper ju platserna 3dagar före kl9..
så det gäller att vara snabb!! :p

ja, jag är trött idag också..
WTF?! why?
jag vete fan! drygt iaf..

om allt går som det ska så kommer jag å alejandra åka kryssning på fredag! :)

ska väl gå över till grannen och hälsa på sen..

sen ska jag nog gå på kärringjympa med min mamma! :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0