fredag..


dagens look..
ska spela biljard med emre sen..
så jag ska inte hem efter jobbet.. så då får jg väl ha kläder som jag kan ha både på jobbet och på racknroll eller interpool.. :p

näst sista jobbdagen då..
lite drygt faktiskt.. :-/
hade lätt kunnat jobba där varje dag ju..
v16 och i sommar då iaf..

hur ska man tänka nu med jobb och så då?
vem anställer någon som har ett sommarjobb redan?

jag fick iaf 4673kr tillbaka på skatten..
funderar på att åka nånstans..
men jag vet inte om jag törs och med vem i så fall..
kanske alejandra..
har ju lätt åkt med maitham.. men han ska bli uppsagd så han kan inte vara så crazy..
emre.. ja, han vill ju åka.. men åker vi till turkiet snor han väl mitt pass och låser in mig..hahaha.. :p
nej, kanske inte.. men jag är beredd på det värsta! :p

häxan gjorde iaf bort sig förra veckan igen!
hon ringde till emres mamma och sa att hon inte sett han på 3 dagar, varken hemma eller på jobbet..
emres mamma blev jättearg..
orka ljuga om en sån sak.. emre jobbar ju för fan VARJE DAG! VARJE DAG!
och alla hans kusiner kan ju intyga det! så jävla blåst hon är...
hahahaa..
så emre är arg på henne nu..
jag lägger mig inte i det där.. hon gräver ju sin egen grav..
undra av vilken anledning egentligen?
tycker hon att emre har för dålig pli på mig?
är hon avundsjuk för att jag och alejandra dricker, går ut och har roligt och blir bjuden på ganska mycket?
att vi inte tvättar när vi kommer dit för att vi är bjuden på middag?
att vi skrattar och är glada hela tiden?
ja, jag vet inte.. men nåt skumt är det ju!

******************'
imorgon blir det 3rättesmiddag hos mats.. ina ska också vara med..
sen ska jag på latinofest med alejandra..
just nu känns det inte som att latinofesten lockar så mycket.. men då kan jag väl bra bli positivt överraskad.. :p

den där jävla lappen har faktiskt fått mig mer osugen på sex :(
emre sa att hela veckn efter att jag fått den så hade inte vi sex..
jag tänkte inte ens på det..
men fan, hur kul är det att vara försiktig?
jag vill inte behöva tänka på vilken som stör sig på min njutning..
FUCK YOU jävla granne!
jag kanske glömmer bort det snart kan vi ju hoppas..

fan, jag är så off nu..
lite less faktiskt..
men vet inte på vad..
drygt bara..

GRATTIS ZONE & JOHNNA till förlovningen..
Johanna hade friat.. vet inga detaljer än..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0