nu är det vinter!


jaha.. så här ser hon ut idag.. :p

jag försöker komma överrens med jeans just nu..
tycker magen blir pluffsig för de sitter så tajt..
så jag går å gnäller hela tiden.. :p
men det kanske inte är så tokigt ändå.. :p
man vet ju aldrig.. :)

haha.så här ser jag ut i vinter tror jag..
mössa hm 49kr.. :p
var tvungen att ha en till.. rosa och brun har jag sedan innan..

mössan var ju rätt schysst ändå.. vet fan inte vad jag passar i.. :p

sjalarna köpte jag på rea för 30kr styck! ;D

Hej! Jag heter Linda och är shoppingberoende!
Hej! jag heter Linda och köper nästan bara allt på rea! :D
då är det ju lite mindre cash iaf.. ;)
haha.. :p

träning:
3bröst+3rygg+2triceps+1bicep
10min crosstrainer,10min cykel,10min flow,10min crosstrainer

blir yoga ikväll.. ;D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ha än fin magen är fin

2010-09-02 @ 22:29:12
Postat av: emma/elsa/theo

Du hittar så fina saker du! Kanske skulle kunna handla till mig oxå? Då behöver du inte känna dig beroende... <3

2010-09-02 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0