nej!

hahahaha.. mitt lilla försök gick inte så bra!
det var som vanligt..
MAT! dricka (zero), naturgodis, filt, massage (men jag sa nej), jag fick en huvtröja! som jag tydligen inte tacka nej till!

Men jaag sa: JAG SKA BARA UMGÅS MED KOMPISAR NU och inte med några andra!
han: det är bra!

jag: hur går det med gymtjejen då?
han: har inte sett henne sen i måndags.. bla bla bla.....

ja, hur ska jag egentligen göra?
är jag bekväm? JA
är jag lat? JA
är det roligt med han? JA
så vad att göra? svårt att säga!

SJUUUKT TRÖTT!!!
Tvätta kl7 en LÖRDAGSMORGON!!
jobba 10-15.. gick hem
bytte kläder å tog en promenad!
hem.. kika sex and the city 2 avsnitt..
sen över till han..
gick hem vid 21..
nu snackar jag med min kärlek!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0