lets go african?

haha..
ibland undrar jag vad som händer i  mitt liv!
den ena dagen är konstigare än den andra..
och nu har jag nästan slutat berätta om allt som händer!

det är helt sjukt!
jag är helt vilsen.. varför kommer alla och vill ha mig nu?!
jag får den ena kärleksförklaringen efter den andra...
jag vill inte playa folk, jag vill inte göra dem ledsna!
men nu är det ju så att jag väntar på Basel!

åååååå.....

Gym idag:
20min rygg å lite baksida axlar
5min rodd + 15min crosstrainer + 15min cykel + 15min flow!!!

fick ett blink av Ahmed! Som gjorde det hela mycket roligare och värt allt slit! ;D


Jag älskar mitt liv ändå!
Men det är väldigt förvirrande!
vem är bäst då?!

John kom över och gjorde afrikansk mat till mig idag.. :)
som man skulle äta med händerna!
å vi satt på golvet.. haha..
mysigt värre.. :)
så OSVENSKT på något sätt! så skönt med något annorlunda! :D
gott var det också! nån slags "soppa" med mannagrynskladd som man skulle doppa i.. haha.. :D
i soppan var det både kött och klyckling, så jag KLAGADE INTE! haha.. ;D

pluggade faktiskt lite nyss..
DUKTIG LINDA!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0