eywa!



jobbat 11-16
gymmat 16.20-17.50..
hann med armpass med maitham, 30min crosstrainer och 20 min sjuuuukt jobbig flow!
trodde mitt hår hade slutat färga av sig, men nej nej.. mitt vita linne var rödfläckigt! snyggt? NEJ!
Jag är så sjukt glad SJUKT GLAD! :D
Farazdag sa att jag hade looooosat i vikt! att han såg stor skillnad!!! wiiihooooo!!!! :D

sen åkte jag å maitham å käka shuworma! kyckling, tomat, saltgurka och nån vitlöksröra i bröd som de steker..
jag tog bara sallad till! annars får man pommes... :p
MATKÄLLAN I SANDVIKEN



har nyss kikat på den nya filmen med sylvester stallone och grabbarna..
med arabisk text.. haha.. ;D
The expendables hette den nog..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0