yeah!


snart är det dags för krogen.. :p
spännande att ha en profilbild.. det tar jag inte ofta! :p
är lite tokigt klädd idag.. :p
haha.. men det blir spännande!

ingredisenser:
*min nya svarta klänning
*en grönturkos stor blomma
*örhängen i turkos jag aldrig använt
*en kort kofta som jag fick med sexiga underkläder en gång i tiden, som jag aldrig använt. men har många röda prickar på ryggen nu så jag lär dölja dem lite.. :p
*ett par svarta leggins, lite för ogenomskinliga, men hade inga andra
*mina svarta stövlar (för jag har inga andra) :p
*ett armband någon frågade om jag hade tappat senast på heartbreak.. självklart sa ja jag! även om det inte var mitt.. haha.. ;)

hoppas jag får en bild på det sen..
kan fråga maitham om han kan ta en kanske..

har comviq stora fel eller?
får fan inga sms.. å krånglat ända sen igår!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0