upptagen tjej!

haha.. jag har ju fått sjukt mycket gjort idag..
ELLER INTE!! :p haha..
klev upp vid 10.. sen dess suttit och snackat med Basel.. ;)

bakade tydligen en kladdkaka som jag ska bjuda Maitham på..
och kokade lasangeplattor och tinade upp köttfärs som jag hade gjort iordning.. rulla in köttfärsen och strödde på ost.. ska bjuda han på det också.. men stoppar inte in det i ugnen förrän jag vet när han kommer..

vill inte gå ut idag.. haha..
skit samma!! :p

ja.. så roligt har jag nu..
ska väl kika lite tv eller nåt kanske.. länge sen man gjorde det! ;)

inte tränat på 2,5vecka nu.. men är rasslig och hostig och snorig fortfarande..så får vänta lite till..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0