shoppat å klart!


90 kr hm.. en skjortklänning..
en precis sån som emma har.. ;)
en ny stil för mig.. har ingen sådan sedan tidigare..
spännande! :D

en jacka! 450kr på hm..
tydligen behövde jag en sådan! ;) haha..

en kofta.. 125kr på gina!
ja, det mesta jag köpte fick jag på rea eller 10%rabatt på hm!!! ;)

nej, ingen bra bild på tunikan.. men stark färg iaf! ;)
99kr gina! ;D

örhängen 25kr glitter! ;)

örhängen 10kr ur&pen

örhängen 10kr ur&pen..

sen köpte jag 2 bh:ar
3 par trosor
4 par leggins/strumpbyxor (ett par leopard(bruna), ett par svarta med lila rosett i bak, och 2 svarta)

aaaaaa..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

fina grejjer gumman... =)

2010-10-15 @ 16:27:07
Postat av: emma/elsa/theo

Då hittade du lite saker!

Tycker tunikan som jag har är finast! ;-) Hahaha!

Puss <3

2010-10-15 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0