när?

när ska jag börja ta ansvar egentligen?
när ska jag börja klara av saker som jag inte vill göra?!
jag är så jävla bekväm av mig! jag blir så less!!
varför kan jag inte bara våga de här sakerna som skrämmer mig?
vad ska jag jobba med? jag kan lika gärna börja fundera nu! LINDA!!!!
ååååhhhh... jag kan inte förlita mig på att det ordnar sig jämt!
hur länge ska jag gå å drälla utan ett mål? jag är så jävla rädd för att sätta mål.. för jag tror inte att jag klarar av dem! varför ska jag vara så jävla rädd?????

jag är skitbra på att våga prova saker med vänner som vill ta mig på nya äventyr.. men när det kommer till utbildning och jobb blir det plötsligt allvar och jag blockerar mig själv!
Men Linda, inte klara väl du det där?! säger jag till mig själv och struntar i det!!!
fuck it!
vad är det jag väntar på?
allt ordnar sig säkert.. men det är nog inte det ultimata sättet att tänka... särskilt inte om man är rädd för å t tag i saker i rädsla av att det kan bli fel!

tänk om det kunde vara lite driv i mig karriärsmässigt! oj, vad bra det skulle gå för mig då!

*************'

Tashi sa något till mig idag:
- så fort han kommer innanför dina brallor, så bryr han sig inte om dig längre!
jag har säkert gjort en massa fel förut.. och gjort en massa tok..
men hallå!! Det var förr! nu har jag inte haft sex på 2-3 månader..
jag är i förändring... tack vare lite olika saker..
men man måste se sig själv i ett nytt ljus ibland..
Jag hade roligt då! men jag har lika roligt nu!
dont think about the past - because then you miss a little of your future
ja, men hur lätt är det då?
jag ska försöka att glömma allt jag kanske borde gjort annorlunda.. och tänka på vad jag ska ändra till framtiden istället..
learn from your mistakes, but dont think about them anymore

ja, jag ska fan försöka.. :p
************'
vi fick en ny lärare idag..
Han är verkligen inspirerande.. chef för en massa grejer, har eget företag.. jobbat inom sas..
kan det här med projektarbete osv.. 62år..
han hade läst beteendevetenskap...
han kunde det här med att få igång ens tankar och så..
bra med någon som gör det ibland..
det blir ju lätt så att man bara gör det man kan och tänker inte mer på det!
************

Alejandra har nog gått och blivit hockeytokig.. haha.. ;)

vi ska gå på hockey ikväll med hennes kompis.. så det blir jag å latinos! ;D
wiihooo!! :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Men gums.. du har gjort det mes allvarliga i dit liv!! Din vikt! och det klara du galant UTAN hjälp, eller hur?? Du e stron gumman.. Kram på dig .. <3

2010-10-28 @ 16:35:32
Postat av: Elin

Jag hoppas Alejandra hejar på rätt lag ;p Fast det är ju inte så mycket att heja på just nu, haha..

2010-10-28 @ 23:35:11
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0