haircut


imorgon ska jag klippa mig.. :)
hos min poledancekompis i sandviken! :D
Helené.. :D
vi ska käka lunch först..
sen haaircut.. och sen kanske jag åker buss med himan till gävle.. :)

hahaha..
man kan ju alltid trösta sig med att håret växer ut igen om det inte blir bra.. ;)
hah.. men det ska bli intessant å se hur det blir! :D

haha.. blondLinda.. det var länge sen.. ;)

första gången kristin klippte mig! i liked it very much! :D <3

ja, det här var förut.. haha lite skitigt blond.. :p

här var man lite rundare.. känner fan inte igen mig själv!

Linda, who?? :p

jobbat i skoaffären idag..
sylvi är nog tillbaks igen.. så det blev nog bara en dag.. :p
hon hade ju ramlat i skogen å slagit knät.. :S

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma/elsa/theo

Det såg inte ut som dig på de sista korten!

Du är så duktig gumman! <3

Puss

2010-10-06 @ 09:39:43
Postat av: Anonym

du va sötare när du va som du va då

2010-10-07 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0