back in buisness!


Linda is back! :p
ööhhh..fick sms när jag stod och sminka mig och var beredd att gå snart :
- måste tyvärr meddela att lektionerna är inställd idag och imorgon!
jaha, tjena kexet!
VI TAR LÅÅÅN FÖR DET HÄR!!!
å vad får vi göra då?
"hemstudier!" men i vad då??
jag bli så less!!! känns onödigt!
men turismutbildningen gav mig Alejandra å Frida! :D tack för det!


så vad skulle en liten tjej göra när hon fick det hon skulle göra inställt?
hon bjöd hem Alejandra till sig!
Men först gick hon och hälsa på Zone! :)
man får rensa tankarna när man är med honom.. så jävla skönt! :)
sen mötte jag upp Alejandra..
sen gick vi å handla lite.. sen bjöd jag henne på mat..
sen drog vi ner på stan.. å sen gick jag hem..
nu sitter jag här..
kanske ska träffa daniel senare en sväng.. vet inte än! :p

å som vanligt hade det vart hur roligt som helst på heartbreak när jag inte var med!! :p
fan!!!
man blir ju lite kinkig!! :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0