yeah!

i got a boyfriend! His name is GYM!! 8)
jenny tippsade om ett kvinnligt bodybuilder-program i måndags tror jag det var..
sjukt motiverande! *hehe* ;)
men jag lovar att aldrig dopa mig! :D

igår var en underbar dag på gymet måste jag säga!
Jag och superhunken! = dreamteam! haha.. :D
han hejade först! ;)
sen sa jag - haha.. ska man inte värma upp med lätta vikter (menade jag jag körde tungt för att vara första övningen)
efter ett litet tag sa han - får jag använda den där och leka lite?
sen satt han sig och glodde på mig när jag körde! :p
så då sa jag - jag har inte kört på en månad.. det är tungt.. haha..
han: ja, det är tungt att komma tillbaka.. ;)

WOW WOW WOW!!! :D
körde så tungt att jag trodde tt jag skulle spy där ett tag! :D
bröst+triceps+biceps+30min crosstrainer!

ska strax gå till gymet! ;)
tror jag kommer försent för att ha tur igen.. men man vet ju aldrig vem som väntar där! :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0