skål!


igår lyxade jag med en drink på mingel & bar! ;D
ska jag berätta en hemlighet?
(den  var alkoholfri!!!) men lika god eller nästan godare då!! ;D

jag var i skolan först..
sen gick jag ner på stan med frida.. men hon lämna mig..
alejandra var sen och kristin gjorde sig iordning..så jag flöt omkring ensam ett tag..
gick till mingel och bar och vänta!
då kom carro.. så då satt jag och bubbla med henne ett tag.. ;)
sen käka jag och alejandra innan kristin kom och joinade för en drink! :D

när vi satt där kom en gubbe..
han sa - kommer den där blomman från hawaii?
jag sa - hahaha.. ja!
han sa - jag måste säga att du är den vackraste kvinnan i det här rummet!
jag sa - Oj, tack!! :D
Glädjedödaren kristin sa något i stil med - haha.. du faller så lätt för sånna där sliskiga kommentarer!

Ja, kristin! det gör jag!!! :p
Jag ÄLSKAR dem! :D

sen drog vi runt på stan...

Alejandra lät mig välja en parfym som hon gav mig i present! :D
sen lät kristin mig välja 2 halsband och sen får jag välja något mer också! wow!! :D
 
alejandra och jag tog en fika på stan innan vi drog hem till mig och gjorde tårta! 2 st!
vi käkade och sen kika vi på "hur man blir av med en kille på tio dagar!"
sen kom Maitham med kyckling..
han skjutsa alejandra till bussen..
sen kom han tillbaks och gav mig massage :p
i typ 1-2timmar.. haha. :D
i present av han fick jag en bukett blommor, sängkläder (eclipse!), och den röda klänningen som jag provade som var för liten.. så jag skulle få presentkort på hm istället..
sen gav han mig bananer, äpplen och ägg också.. haha.. :D


tack för min födelsedag!!

nu tagga till gymet! ;D
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0