im walkin...


hahaha.. fy fan..
imorgon är jag tillbaks i stan.. då jävlar räcker det med skit!
jag går från bord till bord å äter..
jag går från soffa till soffa å ligger..
:p
jag blir rastlös inombords..
jag blir galen i mitt psyke.. man ska inte leva den här livsstilen ett längre tag..
Man mår bara dåligt då!

men nu mår jag bra! för jag vet att det är över med skit snart!
själva människorna är det inte jag vill slippa! haha.. missförstå mig inte! (typ emma!) ;)
men det är svårt å hålla fan på sig när alla kastar saker över en å det finns precis allt möjligt att stoppa i sig.. :p

imorgon hoppas jag att jag hinner gå till gymet.. för det kommer göra mig sjukt mycket gladare.. gnistan i mina ögon kommer komma tillbaks..
och kroppen kommer få mer energi!

ja, då går jag över till emma och käkar chips då.. ;) och kikar förlustmatch.. (?) :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0