i..


i run around like crazy, and i dont know if i want to stop! :p

fredags fest, lördag gym + tanke till fest men det blev lugnt, söndag jobb i flanör med att blåsa ballonger och dela ut godis sen gym och sen film med maitham..

Maitham har kommit på att det är skitkul att kika skräckis med mig,..

JAG SKRIKER JU SÅ MYCKET! hahahaha :D

idag har jag vart hos katrine på kaffe..
sen hem och fixat lite.. sen gick vi på promenad till krysset och sen ÖoB :p
nu är jag hemma och vilar lite..
ska iväg på Mary Kay-show senare.. och efter det biljard :)
fullspäckad dag-! borde ju kanske leta lite jobb eller göra skolarbete..
haha.. ja, jag borde ju.... :p

verkar iaf som jag har blivit flanörs ansikte utåt!
Ska vara tomens hustru den 12dec och kanske jag behövs den 17-18 också.. :p
sånt är ju roligt!
synd att det inte är riktiga pengar man får.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0