vila

som ni vet så springer jag runt ganska mycket..

jag är här å jag är där..
är det fest där, så kommer jag..
är det jobb här så kanske jag tar det..

skolan hit och träning dit!
självklart är det roliga saker jag pysslar med..
när jag är hemma själv så siter jag alltid vid datorn..

jag ligger aldrig å har tråkigt..
å det blir lite stressigt när man gör något hela tiden utan att ta det lugnt..
så jag ska försöka att lugna ner mig lite på något vis..

jag försöker ju hinna mä så mycket som möjligt!
men idag ska jag ta det lugnt tänkte jag mig..
träffa maja vid 17..
sen blir det paj hemma hos mig.. :)
hoppas jenny å soffan kan komma också..
kk är ju i åmot så hon kommer inte.. :(

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Gilllar klänningenn på första bilden! :D Du är väldigt fotogenisk

2010-05-19 @ 12:09:37
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0