tiiiisdag!


nej, inge trosätning idag.. :p

my love and me! ;) <3
vi var i ockelbo hela dagen idag mä skolan!
sen solade jag i solarium i 10 min.. :p
och emma den jäveln tvinga mig att köpa mä pizza till henne å christian!
INTE OK för en tjej på diet..
men snäll som man är så fixar man ju!

jag var inte sugen.. men det är ändå inte roligt att fixa såånna saker..
lämna av dem!
åkte hem till min kusin och skulle hämta hennes bil.. för jag ska jobba imorgon så jag får låna den..
hamna där på fika!
var länge sen vi sågs ju!
hann lagom hem till desperate housewives!

nu sitter jag här!
ska väl snart lägga mig?
kan jag sova mä tanke på allt kaffe jag drack?
det är frågan!
jobba 9-?? imorgon.. omkring 7 tim sa hon att det skulle ta!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0