sol, men ändå inte


i look for the sun, but its raining today..
well its sunny, but not inside!!

jag vete fan vad det är.. men just nu är jag låg..
inte lycklig på insidan..
Livet i sig är jävligt bra.. ska knappast klaga..
men det fattas nåt!
det känns tomt på något vis!
jag känner orolig.. eller nåt?
men ändå lugn..

det känns som jag vill gråta.. men jag har inte riktigt nån anledning till det heller!
jag har vart ytlig ett tag.. inte orkat bry mig om känslor hit å dit och gått till djupet mä vissa delar..
Känsloklet är det värsta jag vet!
ååååhhh.. vad är det Linda?? Vad är det du vill?
kan du inte bara ta det för vad det är då?
vad är det som är över huvudtaget? Kanske det som är problemet??
trött bara!
Fuck it!

tack maja för våran solstund i boloungern.. <3
såg en tant bli påkörd av en bil när hon satt på cykeln.. men det gick nog bra..
såg henne ta sig åt foten bara..
men inte stanna jag.. (nej nej, lita inte på mig när det händer en olycka! jag är hemskt feg sådär jag!) men var massa andra i närheten.. sååå.....!!
Kom til lgymet 13.30..
men de stängde tydligen 13! påbättrade ju sääääääkert mitt humör! ELLER INTE!

aja, Fuck it puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0